Menu Diet Fresh Catering_18-23.12.2017r. 

Menu Dieta Redukcyjna*

 

 

Poniedziałek

Śniadanie:                  Fritatta jajeczna/ pomidory/ chleb razowy

Drugie śniadanie:      Kaszka manna/ maliny

Obiad:                       Kofty z kurczaka/sos czosnkowy/ ryż basmatti/ bukiet warzyw

Podwieczorek:           Sałatka z fetą /prażonymi orzech/ oliwki

Kolacja:                     Pikantna zupa gulaszowa z indykiem

 

Wtorek

Śniadanie:                  Tosty razowe / sałatka z pomidora i bazyli/ mozzarella

Drugie śniadanie:      Porzeczka/ czekolada/ musli/ jogurt grecki

Obiad:                        Grillowana pierś z kurczaka/ kasza pęczak/ selekcja grillowanych warzyw

Podwieczorek:           Kanapka żytnia / pasta z brokuła i pora

Kolacja:                     Wegetariańskie chili con carne / ryż brązowy

 

 

Środa

Śniadanie:                  Indyk rolowany/ sos jogurtowy/ świeże warzywa/ chleb razowy

Drugie śniadanie:      Sałatka / gruszka/ burak/ słonecznik

Obiad:                        Razowe spaghetti / wołowina/ warzywa julliene

Podwieczorek:           Musli super bowl

Kolacja:                      Bliny gryczane / sos z leśnych grzybów

 

Czwartek

Śniadanie:                  Budyń jaglany/ prażone jabłka/ cytrusowy twarożek

Drugie śniadanie:      Krem kalafior/ oliwa/pestki dyni

Obiad:                        Schab z śliwką / sos korzenny/ kasza gryczana/ kapusta modra

Podwieczorek:           Ciasto piernikowe/ śliwki/ bakalie

Kolacja:                      Ryż tajski/ klopsiki orientalne

 

 

Piątek

Śniadanie:                  Pasta szczypiorkowa / chleb razowy/ selekcja warzyw/

Drugie śniadanie:      Mus kiwi- mango

Obiad:                        Morszczuk/ sezam/ zapiekanka ziemniaczana / zestaw surówek

Podwieczorek:           Miodowe serniczki/ owoce

Kolacja:                      Frytki z selera/ ketchup z cukinii

 

 

 

Sobota

Śniadanie:                  Jajecznica/ szczypior/ pieczywo żytnie/ szpnak  

Drugie śniadanie:      Gruszka pieczona/ czekolada

Obiad:                        Rolada drobiowa/ pieczarki/ kasza jęczmienna/ brokuł

Podwieczorek:           Deser jogurtowy owoce lasu

Kolacja:                     Sałatka / suszone pomidory/ łosoś wędzony

 

 

* Korzystanie z Cateringu Dietetycznego jest równoznaczne z akceptacją regulaminu firmy
dostępnego na www.freshcatering.com.pl w zakładce "regulamin"

 

  

Menu Dieta Optimal*

 

Poniedziałek

Śniadanie:                  Fritatta jajeczna/ pomidory/ chleb razowy

Drugie śniadanie:      Kaszka manna/ maliny

Obiad:                       Kofty z kurczaka/sos czosnkowy/ ryż basmatti/ bukiet warzyw

Podwieczorek:           Sałatka z fetą /prażonymi orzech/ oliwki

Kolacja:                     Pikantna zupa gulaszowa z indykiem

 

Wtorek

Śniadanie:                  Tosty razowe / sałatka z pomidora i bazyli/ mozzarella

Drugie śniadanie:      Porzeczka/ czekolada/ musli/ jogurt grecki

Obiad:                        Grillowana pierś z kurczaka/ kasza pęczak/ selekcja grillowanych warzyw

Podwieczorek:           Kanapka żytnia / pasta z brokuła i pora

Kolacja:                     Chili con carne /wołowina/ ryż brązowy

 

Środa

Śniadanie:                  Indyk rolowany/ sos jogurtowy/ świeże warzywa/ chleb razowy

Drugie śniadanie:      Sałatka / gruszka/ burak/ słonecznik/ ser lazur

Obiad:                        Spaghetti/ wołowina/ warzywa julliene

Podwieczorek:           Musli super bowl / płatki czekolady

Kolacja:                      Bliny gryczane / sos z leśnych grzybów/ sandacz

 

Czwartek

Śniadanie:                  Budyń jaglany/ prażone jabłka/ cytrusowy twarożek

Drugie śniadanie:      Krem kalafior/ oliwa/pestki dyni

Obiad:                        Polędwiczka z śliwką / sos korzenny/ kasza gryczana/ kapusta modra

Podwieczorek:           Ciasto piernikowe/ śliwki/ bakalie

Kolacja:                      Ryż tajski/ klopsiki orientalne

 

 

Piątek

Śniadanie:                  Pasta szczypiorkowa / tuńczyk / chleb razowy/ selekcja warzyw/

Drugie śniadanie:      Mus kiwi- mango

Obiad:                        Łosoś/ sezam/ zapiekanka ziemniaczana / zestaw surówek

Podwieczorek:           Miodowe serniczki/ owoce

Kolacja:                     Mousaka z bakłażanem i indykiem

 

 

 

Sobota

Śniadanie:                  Jajecznica/ szynka/ szczypior/ pieczywo żytnie/ szpnak 

Drugie śniadanie:      Gruszka pieczona/ czekolada

Obiad:                        Rolada drobiowa/ pieczarki/ kasza jęczmienna/ brokuł

Podwieczorek:           Deser jogurtowy owoce lasu

Kolacja:                     Sałatka / suszone pomidory/ łosoś wędzony

 

 

* Korzystanie z Cateringu Dietetycznego jest równoznaczne z akceptacją regulaminu firmy
dostępnego na www.freshcatering.com.pl w zakładce "regulamin"

 

 

 

Menu Dieta Śródziemnomorska

 

Poniedziałek

Śniadanie:                  Fritatta jajeczna/ pomidory/ chleb razowy

Drugie śniadanie:      Kaszka manna/ maliny

Obiad:                       Kofty z kurczaka/sos czosnkowy/ ryż basmatti/ bukiet warzyw

Podwieczorek:           Sałatka z fetą /prażonymi orzech/ oliwki

Kolacja:                     Pikantna zupa gulaszowa z indykiem

 

Wtorek

Śniadanie:                  Tosty razowe / sałatka z pomidora i bazyli/ mozzarella

Drugie śniadanie:      Porzeczka/ czekolada/ musli/ jogurt grecki

Obiad:                        Grillowana pierś z kurczaka/ kasza pęczak/ selekcja grillowanych warzyw

Podwieczorek:           Kanapka żytnia / pasta z brokuła i pora

Kolacja:                     Wołowina w pomidorach/ ryż brązowy

 

Środa

Śniadanie:                  Indyk rolowany/ sos jogurtowy/ świeże warzywa/ chleb razowy

Drugie śniadanie:      Sałatka / gruszka/ burak/ słonecznik

Obiad:                        Razowe spaghetti / wołowina/ warzywa julliene

Podwieczorek:           Musli super bowl

Kolacja:                      Placki gryczane / sos z leśnych grzybów / sandacz

 

Czwartek

Śniadanie:                  Budyń jaglany/ prażone jabłka/ cytrusowy twarożek

Drugie śniadanie:      Krem kalafior/ oliwa/pestki dyni

Obiad:                        Grillowana polędwica/ masełko ziołowe/ pieczone warzywa/ ryż

Podwieczorek:           Suszone śliwki/ gorzka czekolada

Kolacja:                      Risotto z porem / krewetki

 

 

Piątek

Śniadanie:                  Pasta szczypiorkowa / chleb razowy/ selekcja warzyw/

Drugie śniadanie:      Mus kiwi- mango

Obiad:                        Morszczuk/ sezam/ zapiekanka ziemniaczana / zestaw surówek

Podwieczorek:           Miodowe serniczki/ owoce

Kolacja:                     Frytki z selera/ ketchup z cukinii

 

 

 

Sobota

Śniadanie:                  Jajecznica/ szczypior/ pieczywo żytnie/ szpinak 

Drugie śniadanie:      Gruszka pieczona/ czekolada

Obiad:                        Rolada drobiowa/ pieczarki/ kasza jęczmienna/ brokuł

Podwieczorek:           Deser jogurtowy owoce lasu

Kolacja:                     Sałatka / suszone pomidory/ łosoś wędzony

 

 

* Korzystanie z Cateringu Dietetycznego jest równoznaczne z akceptacją regulaminu firmy
dostępnego na www.freshcatering.com.pl w zakładce "regulamin"

 

  

Menu Dieta Bezglutenowa*

 

 

Poniedziałek

Śniadanie:                  Fritatta jajeczna/ pomidory/ chleb bg.

Drugie śniadanie:      Kaszka jaglana / maliny

Obiad:                       Kofty z kurczaka/sos czosnkowy/ ryż basmatti/ bukiet warzyw

Podwieczorek:           Sałatka z fetą /prażonymi orzech/ oliwki

Kolacja:                     Pikantna zupa gulaszowa z indykiem

 

Wtorek

Śniadanie:                  Tosty bg. / sałatka z pomidora i bazyli/ mozzarella

Drugie śniadanie:      Porzeczka/ czekolada/ musli/ jogurt grecki

Obiad:                        Grillowana pierś z kurczaka/ kasza pęczak/ selekcja grillowanych warzyw

Podwieczorek:           Kanapka bg./ pasta z brokuła i pora

Kolacja:                     Wegetariańskie chili con carne / ryż brązowy

 

 

Środa

Śniadanie:                  Indyk rolowany/ sos jogurtowy/ świeże warzywa/ chleb bg.

Drugie śniadanie:      Sałatka / gruszka/ burak/ słonecznik

Obiad:                        Kukurydziane spaghetti / wołowina/ warzywa julliene

Podwieczorek:           Musli super bowl bg.

Kolacja:                      Bliny gryczane / sos z leśnych grzybów

 

Czwartek

Śniadanie:                  Budyń jaglany/ prażone jabłka/ cytrusowy twarożek

Drugie śniadanie:      Krem kalafior/ oliwa/pestki dyni

Obiad:                        Schab z śliwką / sos korzenny/ kasza gryczana/ kapusta modra

Podwieczorek:           Czekolada bg./ śliwki/ bakalie

Kolacja:                      Ryż tajski/ klopsiki orientalne

 

 

Piątek

Śniadanie:                  Pasta szczypiorkowa / chleb bg./ selekcja warzyw/

Drugie śniadanie:      Mus kiwi- mango

Obiad:                        Morszczuk/ sezam/ zapiekanka ziemniaczana / zestaw surówek

Podwieczorek:           Miodowe serniczki/ owoce

Kolacja:                     Frytki z selera/ ketchup z cukinii

 

Sobota

Śniadanie:                  Jajecznica/ szczypior/ pieczywo żytnie/ szpinak 

Drugie śniadanie:      Gruszka pieczona/ czekolada

Obiad:                        Rolada drobiowa/ pieczarki/ ryż / brokuł

Podwieczorek:           Deser jogurtowy owoce lasu

Kolacja:                     Sałatka / suszone pomidory/ łosoś wędzony

 

 

* Korzystanie z Cateringu Dietetycznego jest równoznaczne z akceptacją regulaminu firmy
dostępnego na www.freshcatering.com.pl w zakładce "regulamin"

 

 

 

Menu Dieta Bez laktozy*

 

Poniedziałek

Śniadanie:                  Fritatta jajeczna/ pomidory/ chleb razowy

Drugie śniadanie:      Kaszka manna/ maliny

Obiad:                       Kofty z kurczaka/sos czosnkowy/ ryż basmatti/ bukiet warzyw

Podwieczorek:           Sałatka z tofu /prażonymi orzech/ oliwki

Kolacja:                     Pikantna zupa gulaszowa z indykiem

 

Wtorek

Śniadanie:                  Tosty razowe / sałatka z pomidora i bazyli/ mozzarella

Drugie śniadanie:      Porzeczka/ czekolada/ musli

Obiad:                        Grillowana pierś z kurczaka/ kasza pęczak/ selekcja grillowanych warzyw

Podwieczorek:           Kanapka żytnia / pasta z brokuła i pora

Kolacja:                     Wegetariańskie chili con carne / ryż brązowy

 

 

Środa

Śniadanie:                  Indyk rolowany/ świeże warzywa/ chleb razowy

Drugie śniadanie:      Sałatka / gruszka/ burak/ słonecznik

Obiad:                        Razowe spaghetti / wołowina/ warzywa julliene

Podwieczorek:           Musli super bowl

Kolacja:                      Bliny gryczane / sos z leśnych grzybów

 

Czwartek

Śniadanie:                  Budyń jaglany/ prażone jabłka/ cytrusy

Drugie śniadanie:      Krem kalafior/ oliwa/pestki dyni

Obiad:                        Schab z śliwką / sos korzenny/ kasza gryczana/ kapusta modra

Podwieczorek:           Ciasto piernikowe/ śliwki/ bakalie

Kolacja:                      Ryż tajski/ klopsiki orientalne

 

 

Piątek

Śniadanie:                  Pasta szczypiorkowa bl. / chleb razowy/ selekcja warzyw

Drugie śniadanie:      Mus kiwi- mango

Obiad:                        Morszczuk/ sezam/ zapiekanka ziemniaczana / zestaw surówek

Podwieczorek:           Miodowe bułeczki/ owoce

Kolacja:                     Frytki z selera/ ketchup z cukinii

 

 

 

Sobota

Śniadanie:                  Jajecznica/ szczypior/ pieczywo żytnie/ szpinak 

Drugie śniadanie:      Gruszka pieczona/ czekolada

Obiad:                        Rolada drobiowa/ pieczarki/ kasza jęczmienna/ brokuł

Podwieczorek:           Deser jogurtowy bl/ owoce lasu

Kolacja:                     Sałatka / suszone pomidory/ łosoś wędzony

 

 

* Korzystanie z Cateringu Dietetycznego jest równoznaczne z akceptacją regulaminu firmy
dostępnego na www.freshcatering.com.pl w zakładce "regulamin"

 

 

Menu Dieta Wegetariańska*

 

Poniedziałek

Śniadanie:                  Fritatta jajeczna/ pomidory/ chleb razowy

Drugie śniadanie:      Kaszka manna/ maliny

Obiad:                       Grilllowane tofu /sos czosnkowy/ ryż basmatti/ bukiet warzyw

Podwieczorek:           Sałatka z fetą /prażonymi orzech/ oliwki

Kolacja:                     Pikantna zupa z soczewicą  i grillowaną papryką 

 

Wtorek

Śniadanie:                  Tosty razowe / sałatka z pomidora i bazyli/ mozzarella

Drugie śniadanie:      Porzeczka/ czekolada/ musli/ jogurt grecki

Obiad:                        Grzybowe kotlety/ kasza pęczak/ selekcja grillowanych warzyw

Podwieczorek:           Kanapka żytnia / pasta z brokuła i pora

Kolacja:                     Wegetariańskie chili con carne / ryż brązowy

 

Środa

Śniadanie:                  Omlet/ świeże warzywa/ chleb razowy

Drugie śniadanie:      Sałatka / gruszka/ burak/ słonecznik

Obiad:                        Razowe spaghetti / soja / warzywa julliene

Podwieczorek:           Musli super bowl

Kolacja:                      Bliny gryczane / sos z leśnych grzybów

 

Czwartek

Śniadanie:                  Budyń jaglany/ prażone jabłka/ cytrusowy twarożek

Drugie śniadanie:      Krem kalafior/ oliwa/pestki dyni

Obiad:                        Pasztet wege / sos korzenny/ kasza gryczana/ kapusta modra

Podwieczorek:           Ciasto piernikowe/ śliwki/ bakalie

Kolacja:                      Ryż tajski/ klopsiki orientalne wege

 

 

Piątek

Śniadanie:                  Pasta szczypiorkowa / chleb razowy/ selekcja warzyw

Drugie śniadanie:      Mus kiwi- mango

Obiad:                        Ciecierzyca / sezam/ zapiekanka ziemniaczana / zestaw surówek

Podwieczorek:           Miodowe serniczki/ owoce

Kolacja:                     Frytki z selera/ ketchup z cukinii

 

Sobota

Śniadanie:                  Jajecznica/ szczypior/ pieczywo żytnie/ szpnak 

Drugie śniadanie:      Gruszka pieczona/ czekolada

Obiad:                        Rolada warzywna / pieczarki/ kasza jęczmienna/ brokuł

Podwieczorek:           Deser jogurtowy owoce lasu

Kolacja:                     Sałatka / suszone pomidory/ ser grana padano

 

* Korzystanie z Cateringu Dietetycznego jest równoznaczne z akceptacją regulaminu firmy
dostępnego na www.freshcatering.com.pl w zakładce "regulamin"

 


Dietetyczny Catering w Twoim mieście

Zobacz obszar

Naszego działania