MENU CATERINGU DIETETYCZNEGO 20.01-25.01.20r.

Menu 
Poniedziałek
Redukcyjna Optimal Wegetariańska 
1.Sałatka z kaszą bulgur z jajkiem i szynką/świeże sałaty/pomidorki koktajlowe  1.Sałatka z kaszą bulgur z jajkiem i szynką/świeże sałaty/pomidorki koktajlowe  1.Sałatka z kaszą bulgur z jajkiem/świeże sałaty/pomidorki koktajlowe 
2.Batoniki czekoladowo-bakaliowe 2.Batoniki czekoladowo-bakaliowe 2.Batoniki czekoladowo-bakaliowe
3. Potrawka z piersią kurczęcą/ryż basmati/groszek z marchewką 3. Potrawka z piersią kurczęcą/ryż basmati/groszek z marchewką 3. Klopsiki z tofu w potrawce/ryż basmati/groszek z marchewką
4. Chłodnik litewski z buraczkami i zielonym ogórkiem  4. Chłodnik litewski z buraczkami i zielonym ogórkiem  4. Chłodnik litewski z buraczkami i zielonym ogórkiem 
5.Tortelini z sosem arabiatta/świeży szpinak/parmezan 5.Tortelini z prosciutto/ sos arabiatta/świeży szpinak/parmezan 5.Tortelini z sosem arabiatta/świeży szpinak/parmezan
   
   
Śródziemnomorska Bez glutenu i laktozy Sport
1.Sałatka z kaszą bulgur z jajkiem i szynką/świeże sałaty/pomidorki koktajlowe  1.Sałatka z komosą  jajkiem i szynką/świeże sałaty/pomidorki koktajlowe  1.Sałatka z kaszą bulgur z jajkiem i szynką/świeże sałaty/pomidorki koktajlowe 
2.Batoniki czekoladowo-bakaliowe 2.Batoniki czekoladowo-bakaliowe bg. 2.Batoniki czekoladowo-bakaliowe
3. Potrawka z piersią kurczęcą/ryż basmati/groszek z marchewką 3. Potrawka z piersią kurczęcą/ryż basmati/groszek z marchewką 3. Potrawka z piersią kurczęcą/ryż basmati/groszek z marchewką
4. Chłodnik litewski z buraczkami i zielonym ogórkiem  4. Chłodnik litewski z buraczkami i zielonym ogórkiem bl. 4. Chłodnik litewski z buraczkami i zielonym ogórkiem 
5.Tortelini z prosciutto/ sos arabiatta/świeży szpinak/parmezan 5.Spaghetti kukurydziane z sosem arabiatta/świeży szpinak 5.Tortelini z prosciutto/ sos arabiatta/świeży szpinak/parmezan
Wtorek
Redukcyjna Optimal Wegetariańska 
1.Musli super bowl/owoce granatu/pomarańcze 1.Musli super bowl/owoce granatu/pomarańcze/płatki czekolady 1.Musli super bowl/owoce granatu/pomarańcze
2.Krem z pieczonych warzyw/prażone orzechy 2.Krem z pieczonych warzyw/prażone orzechy 2.Krem z pieczonych warzyw/prażone orzechy
3.Wołowina po burgundzku/kasza pęczak z ziołami/puree z buraczka z octem balsamicznym 3.Wołowina po burgundzku w sosie śmietanowym/kasza pęczak z ziołami/puree z buraczka z octem balsamicznym 3.Gulasz z ciecierzycą/kasza pęczak z ziołami/puree z buraczka z octem balsamicznym
2.Jogurtowy sernik straciatlla 2.Jogurtowy sernik straciatlla 2.Jogurtowy sernik straciatlla
5.Sałatka curry z pieczonym kurczakiem i mandarynkami 5.Sałatka curry z pieczonym kurczakiem i mandarynkami 5.Sałatka curry z pieczonym tofu i mandarynkami
   
   
Śródziemnomorska Bez glutenu i laktozy Sport
1.Musli super bowl/owoce granatu/pomarańcze 1.Musli super bowl/owoce granatu/pomarańcze 1.Musli super bowl/owoce granatu/pomarańcze/płatki czekolady/chudy twarożek
2.Krem z pieczonych warzyw/prażone orzechy 2.Krem z pieczonych warzyw/prażone orzechy 2.Krem z pieczonych warzyw/prażone orzechy
3.Dorsz z pieca/kasza pęczak z ziołami/puree z buraczka z octem balsamicznym 3.Wołowina po burgundzku/komosa z ziołami/puree z buraczka z octem balsamicznym 3.Wołowina po burgundzku w sosie śmietanowym/kasza pęczak z ziołami/puree z buraczka z octem balsamicznym
2.Jogurtowy sernik straciatlla 2.Koktajl banan-kakao 2.Jogurtowy sernik straciatlla
5.Sałatka curry z pieczonym krewetkami i mandarynkami 5.Sałatka curry z pieczonym kurczakiem i mandarynkami 5.Sałatka curry z pieczonym kurczakiem i mandarynkami/grzanki
Środa
Redukcyjna Optimal Wegetariańska 
1.Chrzanowy twarożek z koperkiem/pieczywo z ziarnami/selekcja świeżych warzyw 1.Chrzanowy twarożek z koperkiem/pieczywo z ziarnami/selekcja świeżych warzyw 1.Chrzanowy twarożek z koperkiem/pieczywo z ziarnami/selekcja świeżych warzyw
2.Sałatka z tajska z kiełkami i melonem  2.Sałatka z tajska z kiełkami i melonem/chipsy z szynki  2.Sałatka z tajska z kiełkami i melonem 
3.Rolady drobiowe z szpinakiem/ryż brązowy/bukiet warzyw gotowanych/lekki sos z białym winem  3.Rolady drobiowe z szpinakiem/ryż brązowy/bukiet warzyw gotowanych/lekki sos z białym winem  3.Papryki z kremowym szpinakiem/ryż brązowy/bukiet warzyw gotowanych/lekki sos z białym winem 
4.Koktajl mango/limonka 4.Koktajl z mango/limonka 4.Koktajl pomidorowy z chili i kolendrą
5. Wrapy z humusem/chrupiące warzywa 5. Wrapy z humusem/chrupiące warzywa 5. Wrapy z humusem/chrupiące warzywa
   
   
Śródziemnomorska Bez glutenu i laktozy Sport
1.Chrzanowy twarożek z koperkiem/pieczywo z ziarnami/selekcja świeżych warzyw 1.Pasta chrzanowo-jajeczna/chleb bg./kiszone ogórki 1.Chrzanowy twarożek z koperkiem/pieczywo z ziarnami/selekcja świeżych warzyw
2.Sałatka z tajska z kiełkami i melonem  2.Sałatka z tajska z kiełkami i melonem  2.Sałatka z tajska z kiełkami i melonem/chipsy z szynki 
3.Rolady drobiowe z szpinakiem/ryż brązowy/bukiet warzyw gotowanych/lekki sos z białym winem  3.Rolady drobiowe z szpinakiem/ryż brązowy/bukiet warzyw gotowanych/lekki sos z białym winem  3.Rolady drobiowe z szpinakiem/ryż brązowy/bukiet warzyw gotowanych/lekki sos z białym winem 
4.Koktajl mango/limonka 4.Koktajl mango/limonka 4.Koktajl z mango/limonka
5. Wrapy z humusem/chrupiące warzywa 5. Wrapy bg. z humusem/chrupiące warzywa 5. Wrapy z piersią kurczęcą/chrupiące warzywa
   
 
Czwartek 
Redukcyjna Optimal Wegetariańska 
1.Miodowe pancakes z owocami/miętowy jogurt grecki  1.Miodowe pancakes z owocami/miętowy jogurt grecki/sos czekoladowy 1.Miodowe pancakes z owocami/miętowy jogurt grecki 
2.Zimowa zupa z kiszonymi ogórkami  2.Zimowa zupa z kiszonymi ogórkami zabielana kremową śmietaną   2.Zimowa zupa z kiszonymi ogórkami 
3. Klopsiki z indyka/sos pomidorowy z ziołami/puree warzywno-ziemniaczane  3. Klopsiki z indyka/sos pomidorowy z ziołami/puree warzywno-ziemniaczane  3. Klopsiki z fasoli/sos pomidorowy z ziołami/puree warzywno-ziemniaczane 
4. Pudding jogurtowy z chia/owoce jagodowe/domowa granola  4. Pudding jogurtowy z chia/owoce jagodowe/domowa granola  4. Pudding jogurtowy z chia/owoce jagodowe/domowa granola 
5.Razowe paszteciki z kapustą i grzybami  5.Razowe paszteciki z wołowiną  i grzybami  5.Razowe paszteciki z kapustą i grzybami 
   
   
Śródziemnomorska Bez glutenu i laktozy Sport
1.  Miodowe pancakes z owocami/miętowy jogurt grecki  1.  Miodowe pancakes z owocami/miętowy jogurt grecki  1.Miodowe pancakes z owocami/miętowy jogurt grecki 
2.Sałatka z świeżym tuńczykiem i ogórkami  2.Zimowa zupa z kiszonymi ogórkami  2.Zimowa zupa z kiszonymi ogórkami/gotwane piersi kurczęce 
3. Klopsiki z indyka/sos pomidorowy z ziołami/puree warzywno-ziemniaczane  3. Klopsiki z indyka/sos pomidorowy z ziołami/puree warzywno-ziemniaczane  3. Klopsiki z indyka/sos pomidorowy z ziołami/puree warzywno-ziemniaczane 
4. Pudding jogurtowy z chia/owoce jagodowe/domowa granola  4. Pudding jogurtowy z chia bl./owoce jagodowe/płatki kukurydziane bg. 4. Pudding jogurtowy z chia/owoce jagodowe/domowa granola 
5.Razowe paszteciki z kapustą i grzybami  5.Jarski bigos z kapustą i grzybami  5.Razowe paszteciki z wołowiną i grzybami 
   
 
Piątek
Redukcyjna Optimal Wegetariańska 
1.Śniadanie ketogeniczne/jajka sadzone/ awokado/orzechy włoskie  1.Śniadanie ketogeniczne/jajka sadzone/ awokado/orzechy włoskie  1.Śniadanie ketogeniczne/jajka sadzone/ awokado/orzechy włoskie 
2. Koktajl truskawkowo-brzoskwiniowy  2. Koktajl truskawkowo-brzoskwiniowy  2. Koktajl truskawkowo-brzoskwiniowy 
3. Razowe fusili z tuńczykiem i kaparami/natka pietruski/koktajlowe pomidory 3. Razowe fusili z tuńczykiem i kaparami/natka pietruski/koktajlowe pomidory 3. Razowe fusili z  haloumi i kaparami/natka pietruski/koktajlowe pomidory
4. Sałatka z pieczonymi buraczkami/kiełki stir-fry 4. Sałatka z pieczonymi buraczkami/kiełki stir-fry 4. Sałatka z pieczonymi buraczkami/kiełki stir-fry
5.Gulasz warzywny z pieczarkami i czerwoną soczewicą 5.Gulasz warzywny z pieczarkami i czerwoną soczewicą 5.Gulasz warzywny z pieczarkami i czerwoną soczewicą
   
   
Śródziemnomorska Bez glutenu i laktozy Sport
1.Śniadanie ketogeniczne/jajka sadzone/ awokado/orzechy włoskie  1.Śniadanie ketogeniczne/jajka sadzone/ awokado/orzechy włoskie  1.Śniadanie ketogeniczne/jajka sadzone/ awokado/orzechy włoskie 
2. Koktajl truskawkowo-brzoskwiniowy  2. Koktajl truskawkowo-brzoskwiniowy  2. Koktajl  proteinowy truskawkowo-brzoskwiniowy
3. Razowe fusili z tuńczykiem i kaparami/natka pietruski/koktajlowe pomidory 3. Bezglutenowe fusili z tuńczykiem i kaparami/natka pietruski/koktajlowe pomidory 3. Razowe fusili z tuńczykiem i kaparami/natka pietruski/koktajlowe pomidory
4. Sałatka z pieczonymi buraczkami/kiełki stir-fry 4. Sałatka z pieczonymi buraczkami/kiełki stir-fry 4. Sałatka z pieczonymi buraczkami/kiełki stir-fry
5.Gulasz warzywny z pieczarkami i czerwoną soczewicą 5.Gulasz warzywny z pieczarkami i czerwoną soczewicą 5.Gulasz warzywny z pieczarkami i czerwoną soczewicą
 
 
Sobota 
Redukcyjna Optimal Wegetariańska 
1.Caprese z mozzarellą i pomidorami/razowa focaccia z oliwkami i rozmarynem  1.Caprese z mozzarellą i pomidorami/razowa focaccia z oliwkami i rozmarynem  1.Caprese z mozzarellą i pomidorami/razowa focaccia z oliwkami i rozmarynem 
2.Owsianka z bakaliami i owocami kiwi  2.Owsianka z bakaliami i owocami kiwi  2.Owsianka z bakaliami i owocami kiwi 
3.Makaron chiński z warzywami stir-fry/indyk w pomarańczowym curry  3.Makaron chiński z warzywami stir-fry/indyk w pomarańczowym curry  3.Makaron chiński z warzywami stir-fry/tofu w pomarańczowym curry 
4.Piernikowe ciasteczka z amarantusem  4.Piernikowe ciasteczka z amarantusem  4.Piernikowe ciasteczka z amarantusem 
5.Kaszotto z warzywami na styl śródziemnomorski  5.Kaszotto z wołowiną na styl śródziemnomorski  5.Kaszotto z warzywami na styl śródziemnomorski 
     
   
Śródziemnomorska Bez glutenu i laktozy Sport
1.Caprese z mozzarellą i pomidorami/razowa focaccia z oliwkami i rozmarynem  1.Caprese z mozzarellą bl i pomidorami/tosty bg./rucola  1.Caprese z mozzarellą i pomidorami/razowa focaccia z oliwkami i rozmarynem 
2.Owsianka z bakaliami i owocami kiwi  2.Jaglanka z bakaliami i owocami kiwi  2.Owsianka z bakaliami i owocami kiwi 
3.Spaghetti z warzywami julliene/łosoś z grilla  3.Makaron chiński z warzywami stir-fry/indyk w pomarańczowym curry  3.Makaron chiński z warzywami stir-fry/indyk w pomarańczowym curry 
4.Piernikowe ciasteczka z amarantusem  4.Piernikowe ciasteczka z amarantusem  bg.. 4.Piernikowe ciasteczka z amarantusem 
5.Kaszotto z warzywami na styl śródziemnomorski  5.Kaszotto z warzywami na styl śródziemnomorski  5.Kaszotto z wołowiną na styl śródziemnomorski 
 

Wybierz dietę dla siebie