Jadłospis Dieta Redukcyjna*

 

Poniedziałek 

Śniadanie:                  Musli super bowl/cytrusy/orzechy laskowe/kakao/jagody

Drugie śniadanie:     Kanapka żytnia/smalec z fasoli/kiełki buraka

Obiad:                        Strogonnoff z indykiem/ryż brązowy/buraczki

Podwieczorek:           Perły z tapioki/owoce mango

Kolacja:                     Paszteciki z wątróbką/świeże warzywa  

 

Wtorek

Śniadanie:                  Rillettes z łososia/chleb z ziarnami/endywia/musztardowy vinegret

Drugie śniadanie:      Pudding chia/owoce leśne 

Obiad:                        Lasagne z wołowiną/pomidory pelati/szpinak

Podwieczorek:           Krem z pieczonych warzyw/siekana bazylia 

Kolacja:                    Sałatka „Hawajska” z piersią kurczaka/ananas 

 

Środa

Śniadanie:                  Pasta jajeczna/sos jogurtowo-szczypiorkowy/warzywa/pieczywo razowe

Drugie śniadanie:      Buraczkowe brownie/maliny

Obiad:                        Kąski z indyka/spaghetti z warzywami julliene/rucola

Podwieczorek:           Oczyszczający koktajl/gruszka/kiwi

Kolacja:                      Wegańskie wrapy/humus/selekcja świeżych warzyw

 

Czwartek 

Śniadanie:                  Otrębowe pancakes/ imbirowe wiśnie/jogurt grecki 

Drugie śniadanie:      Sałatka z suszonymi pomidorami/słonecznik/pieczone warzywa

Obiad:                        Steki z indyka i kalafiora/bulgur z ziołami/puree warzywne z porem

Podwieczorek:           Płatki ryżowe/mus brzoskwiniowy/świeża truskawka

Kolacja:                     Leczo warzywne z cukinią/prażona soja 

 

Piątek

Śniadanie:                 Rolada szpinakowa/tuńczyk/sałatka z oliwkami i pomidorami

Drugie śniadanie:     Smoothie truskawka-malina 

Obiad:                        Morszczuk z pieca/sos koperkowy/ziemniaki/surówka z kiszonej kapusty

Podwieczorek:           Krem z zielonego groszku/płatki parmezanu

Kolacja:                     Sałatka caprese’ z mozzarellą/mango/burak 

 

Sobota 

Śniadanie:                  Ser wiejski/świeży szczypior/bułka sezamowa/selekcja sałat

Drugie śniadanie:      Deser z pieczonych gruszek i jabłek/imbir

Obiad:                        Burger z naszej piekarni/grillowany stek z kurczaka/dip pieprzowy

Podwieczorek:          Sałatka na styl grecki /feta/pomidorowe grzanki 

Kolacja:                      Kuskus z orientalnymi warzywami/soczewica/kiełki mung 

 

- Menu może ulec zmianie w przypadku braku dostępności świeżych produktów

*Korzystanie z Cateringu Dietetyczne jest równoznaczne z akceptacją regulaminu dostępnego na stronie WWW.freshcatering.com.plw zakładce regulamin

Jadłospis Dieta Optimal*

 

Poniedziałek 

Śniadanie:                  Musli super bowl/cytrusy/orzechy laskowe/kakao/jagody

Drugie śniadanie:     Kanapka żytnia/smalec z fasoli/kiełki buraka

Obiad:                        Strogonnoff z indykiem/ryż brązowy/buraczki

Podwieczorek:           Perły z tapioki/owoce mango

Kolacja:                     Paszteciki z wątróbką/świeże warzywa  

 

 

Wtorek

Śniadanie:                  Rillettes z łososia/chleb z ziarnami/endywia/musztardowy vinegret

Drugie śniadanie:      Pudding chia/owoce leśne /czekolada

Obiad:                        Lasagne z wołowiną/pomidory pelati/szpinak

Podwieczorek:           Sałatka z jajkiem i awokado/vinegret 

Kolacja:                    Sałatka „Hawajska” z piersią kurczaka/ananas 

 

Środa

Śniadanie:                  Pasta jajeczna/sos jogurtowo-szczypiorkowy/warzywa/pieczywo razowe

Drugie śniadanie:      Buraczkowe brownie/maliny

Obiad:                        Kąski z indyka/spaghetti z warzywami julliene/rucola

Podwieczorek:           Oczyszczający koktajl/gruszka/kiwi

Kolacja:                      Wrapy/humus/grillowany kurczak/selekcja świeżych warzyw

 

Czwartek 

Śniadanie:                  Otrębowe pancakes/ imbirowe wiśnie/jogurt grecki/chudy twaróg 

Drugie śniadanie:      Sałatka z suszonymi pomidorami/słonecznik/pieczone warzywa

Obiad:                        Steki z indyka i kalafiora/bulgur z ziołami/puree warzywne z porem

Podwieczorek:           Płatki ryżowe/mus brzoskwiniowy/świeża truskawka

Kolacja:                     Leczo warzywne z cukinią/prażona soja/kiełbasa węgierska 

 

Piątek

Śniadanie:                 Rolada szpinakowa/tuńczyk/sałatka z oliwkami i pomidorami

Drugie śniadanie:     Smoothie truskawka-malina 

Obiad:                        Tuńczyk z pieca/sos koperkowy/ziemniaki/surówka z kiszonej kapusty

Podwieczorek:           Krem z zielonego groszku/płatki parmezanu

Kolacja:                     Sałatka caprese’ z mozzarellą/mango/burak 

 

Sobota 

Śniadanie:                  Ser wiejski/świeży szczypior/bułka sezamowa/selekcja sałat

Drugie śniadanie:      Deser z pieczonych gruszek i jabłek/imbir

Obiad:                        Burger z naszej piekarni/grillowany stek z kurczaka/dip pieprzowy

Podwieczorek:           Sałatka na styl grecki /feta/pomidorowe grzanki 

Kolacja:                      Kuskus z orientalnymi warzywami/soczewica/kiełki mung/grillowany kurczak

 

- Menu może ulec zmianie w przypadku braku dostępności świeżych produktów

*Korzystanie z Cateringu Dietetyczne jest równoznaczne z akceptacją regulaminu dostępnego na stronie WWW.freshcatering.com.plw zakładce regulamin

Jadłospis Dieta Śródziemnomorska*

Poniedziałek 

Śniadanie:                  Musli super bowl/cytrusy/orzechy laskowe/kakao/jagody

Drugie śniadanie:     Kanapka żytnia/smalec z fasoli/kiełki buraka

Obiad:                        Stek z tuńczyka/szpinak/burak/ryż brązowy

Podwieczorek:           Perły z tapioki/owoce mango

Kolacja:                     Paszteciki z wątróbką/świeże warzywa  

 

Wtorek

Śniadanie:                  Rillettes z łososia/chleb z ziarnami/endywia/musztardowy vinegret

Drugie śniadanie:      Pudding chia/owoce leśne 

Obiad:                        Lasagne z wołowiną/pomidory pelati/szpinak

Podwieczorek:           Krem z pieczonych warzyw/siekana bazylia 

Kolacja:                    Sałatka śródziemnomorska z tuńczykiem i oliwkami/ananas

 

Środa

Śniadanie:                  Pasta jajeczna/sos jogurtowo-szczypiorkowy/warzywa/pieczywo razowe

Drugie śniadanie:      Buraczkowe brownie/maliny

Obiad:                        Kąski z indyka/spaghetti z warzywami julliene/rucola

Podwieczorek:           Oczyszczający koktajl/gruszka/kiwi

Kolacja:                      Wegańskie wrapy/humus/selekcja świeżych warzyw

 

Czwartek 

Śniadanie:                  Otrębowe pancakes/ imbirowe wiśnie/jogurt grecki 

Drugie śniadanie:      Sałatka z suszonymi pomidorami/słonecznik/pieczone warzywa

Obiad:                        Steki z łososia/bulgur z ziołami/puree warzywne z porem

Podwieczorek:           Płatki ryżowe/mus brzoskwiniowy/świeża truskawka

Kolacja:                     Potrawka warzywna z wołowiną i soją/świeży szpinak 

 

Piątek

Śniadanie:                 Rolada szpinakowa/tuńczyk/sałatka z oliwkami i pomidorami

Drugie śniadanie:     Smoothie truskawka-malina 

Obiad:                        Morszczuk z pieca/sos koperkowy/ziemniaki/surówka z kiszonej kapusty

Podwieczorek:           Krem z zielonego groszku/płatki parmezanu

Kolacja:                     Sałatka caprese’ z mozzarellą/mango/burak 

 

Sobota 

Śniadanie:                  Ser wiejski/świeży szczypior/bułka sezamowa/selekcja sałat

Drugie śniadanie:      Deser z pieczonych gruszek i jabłek/imbir

Obiad:                        Burger z naszej piekarni/grillowany stek z kurczaka/dip pieprzowy

Podwieczorek:          Sałatka na styl grecki /feta/pomidorowe grzanki 

Kolacja:                      Kuskus z pastrągiem i warzywami/soczewica/

 

- Menu może ulec zmianie w przypadku braku dostępności świeżych produktów

*Korzystanie z Cateringu Dietetyczne jest równoznaczne z akceptacją regulaminu dostępnego na stronie WWW.freshcatering.com.plw zakładce regulamin

Jadłospis Dieta Wege*

Poniedziałek 

Śniadanie:                  Musli super bowl/cytrusy/orzechy laskowe/kakao/jagody

Drugie śniadanie:     Kanapka żytnia/smalec z fasoli/kiełki buraka

Obiad:                        Klopsiki warzywne/sos pomidorowy/ryż brązowy/buraczki

Podwieczorek:           Perły z tapioki/owoce mango

Kolacja:                     Paszteciki wege/świeże warzywa 

 

Wtorek

Śniadanie:                  Pasta warzywna/chleb z ziarnami/endywia/musztardowy vinegret

Drugie śniadanie:      Pudding chia/owoce leśne 

Obiad:                        Lasagne wegetariańskie/pomidory pelati/szpinak

Podwieczorek:           Krem z pieczonych warzyw/siekana bazylia 

Kolacja:                    Sałatka „Hawajska” serowa/selekcja warzyw/ananas 

 

Środa

Śniadanie:                  Pasta jajeczna/sos jogurtowo-szczypiorkowy/warzywa/pieczywo razowe

Drugie śniadanie:      Buraczkowe brownie/maliny

Obiad:                        Kąski tofu/spaghetti z warzywami julliene/rucola

Podwieczorek:           Oczyszczający koktajl/gruszka/kiwi

Kolacja:                      Wegańskie wrapy/humus/selekcja świeżych warzyw

 

Czwartek 

Śniadanie:                  Otrębowe pancakes/ imbirowe wiśnie/jogurt grecki 

Drugie śniadanie:      Sałatka z suszonymi pomidorami/słonecznik/pieczone warzywa

Obiad:                        Steki z kalafiora/bulgur z ziołami/puree warzywne z porem

Podwieczorek:           Płatki ryżowe/mus brzoskwiniowy/świeża truskawka

Kolacja:                     Leczo warzywne z cukinią/prażona soja 

 

Piątek

Śniadanie:                 Rolada szpinakowa/sałatka z oliwkami i pomidorami

Drugie śniadanie:     Smoothie truskawka-malina 

Obiad:                        Klopsy jajeczne/sos koperkowy/ziemniaki/surówka z kiszonej kapusty

Podwieczorek:           Krem z zielonego groszku/płatki parmezanu

Kolacja:                     Sałatka caprese’ z mozzarellą/mango/burak 

 

Sobota 

Śniadanie:                  Ser wiejski/świeży szczypior/bułka sezamowa/selekcja sałat

Drugie śniadanie:      Deser z pieczonych gruszek i jabłek/imbir

Obiad:                        WegeBurger z naszej piekarni/grillowane warzywa/dip pieprzowy

Podwieczorek:          Sałatka na styl grecki /feta/pomidorowe grzanki 

Kolacja:                      Kuskus z orientalnymi warzywami/soczewica/kiełki mung 

 

- Menu może ulec zmianie w przypadku braku dostępności świeżych produktów

*Korzystanie z Cateringu Dietetyczne jest równoznaczne z akceptacją regulaminu dostępnego na stronie WWW.freshcatering.com.plw zakładce regulamin

Jadłospis Dieta Sport*

 

Poniedziałek 

Śniadanie:                  Musli super bowl/cytrusy/orzechy/kakao/jagody/chudy twaróg

Drugie śniadanie:     Kanapka żytnia/smalec z fasoli/kiełki buraka

Obiad:                        Strogonnoff z indykiem/ryż brązowy/buraczki

Podwieczorek:           Perły z tapioki/owoce mango

Kolacja:                     Paszteciki z wątróbką/świeże warzywa  

 

Wtorek

Śniadanie:                  Rillettes z łososia/chleb z ziarnami/endywia/musztardowy vinegret

Drugie śniadanie:      Pudding chia/owoce leśne 

Obiad:                        Lasagne z wołowiną/pomidory pelati/szpinak

Podwieczorek:           Świeża sałatka z jajkiem i awokado 

Kolacja:                    Sałatka „Hawajska” z piersią kurczaka/ananas 

 

Środa

Śniadanie:                  Pasta jajeczna/sos jogurtowo-szczypiorkowy/warzywa/pieczywo razowe

Drugie śniadanie:      Buraczkowe brownie/maliny

Obiad:                        Kąski z indyka/spaghetti z warzywami julliene/rucola

Podwieczorek:           Proteinowy koktajl/gruszka/kiwi

Kolacja:                      Wegańskie wrapy/humus/selekcja świeżych warzyw

 

Czwartek 

Śniadanie:                  Otrębowe pancakes/ imbirowe wiśniechudy twaróg

Drugie śniadanie:      Sałatka z suszonymi pomidorami/słonecznik/pieczone warzywa

Obiad:                        Steki z indyka i kalafiora/bulgur z ziołami/puree warzywne z porem

Podwieczorek:           Płatki ryżowe/mus brzoskwiniowy/świeża truskawka

Kolacja:                     Leczo warzywne z cukinią/prażona soja 

 

Piątek

Śniadanie:                 Rolada szpinakowa/tuńczyk/sałatka z oliwkami i pomidorami

Drugie śniadanie:     Smoothie truskawka-malina 

Obiad:                        Morszczuk z pieca/sos koperkowy/ziemniaki/surówka z kiszonej kapusty

Podwieczorek:           Ciastka owsiane/świeże owoce

Kolacja:                     Sałatka caprese’ z mozzarellą/mango/burak/grillowany kurczak 

 

Sobota 

Śniadanie:                  Ser wiejski/świeży szczypior/bułka sezamowa/selekcja sałat

Drugie śniadanie:      Deser z pieczonych gruszek i jabłek/imbir

Obiad:                        Burger z naszej piekarni/grillowany stek z kurczaka/dip pieprzowy

Podwieczorek:          Sałatka na styl grecki /feta/pomidorowe grzanki 

Kolacja:                      Kuskus z orientalnymi warzywami/soczewica/kiełki mung 

 

- Menu może ulec zmianie w przypadku braku dostępności świeżych produktów

*Korzystanie z Cateringu Dietetyczne jest równoznaczne z akceptacją regulaminu dostępnego na stronie WWW.freshcatering.com.plw zakładce regulamin

Jadłospis Dieta Bezglutenowa i Bez Laktozy*

 

Poniedziałek 

Śniadanie:                  Musli super bowl/cytrusy/orzechy laskowe/kakao/jagody

Drugie śniadanie:     Kanapka bg./smalec z fasoli/kiełki buraka

Obiad:                        Strogonnoff z indykiem/ryż brązowy/buraczki

Podwieczorek:           Mus z mango

Kolacja:                     Paszteciki z wątróbką/świeże warzywa  

 

Wtorek

Śniadanie:                  Rillettes z łososia/chleb bg//endywia/musztardowy vinegret

Drugie śniadanie:      Pudding chia/owoce leśne bl.

Obiad:                        Wołowina z warzywami/szpinak/komosa ryżowa

Podwieczorek:           Krem z pieczonych warzyw/siekana bazylia 

Kolacja:                    Sałatka „Hawajska” z piersią kurczaka/ananas 

 

Środa

Śniadanie:                  Pasta jajeczna/sos jogurtowo-szczypiorkowy/warzywa/pieczywo razowe

Drugie śniadanie:      Buraczkowe brownie/maliny

Obiad:                        Kąski z indyka/spaghetti z warzywami julliene/rucola

Podwieczorek:           Oczyszczający koktajl/gruszka/kiwi

Kolacja:                      Wegańskie wrapy bg./humus/selekcja świeżych warzyw

 

Czwartek 

Śniadanie:                  Jaglane pancakes bg./ imbirowe wiśnie/owoce 

Drugie śniadanie:      Sałatka z suszonymi pomidorami/słonecznik/pieczone warzywa

Obiad:                        Steki z indyka i kalafiora/gryka z ziołami/puree warzywne z porem

Podwieczorek:           Płatki ryżowe/mus brzoskwiniowy/świeża truskawka

Kolacja:                     Leczo warzywne z cukinią/prażona soja 

 

Piątek

Śniadanie:                 Pasta z tuńczyka/sałatka z oliwkami i pomidorami/tosty bg.

Drugie śniadanie:     Smoothie truskawka-malina 

Obiad:                        Morszczuk z pieca/sos koperkowy/ziemniaki/surówka z kiszonej kapusty

Podwieczorek:           Krem z zielonego groszku

Kolacja:                     Sałatka caprese’ z kozim serem/mango/burak 

 

Sobota 

Śniadanie:                  Naleśnik bg./pasta z kurczaka/selekcja świeżych warzyw

Drugie śniadanie:      Deser z pieczonych gruszek i jabłek/imbir

Obiad:                        Grillowany stek z kurczaka/dip pieprzowy/ryż z warzywami

Podwieczorek:          Sałatka na styl grecki /kozi ser/grzanki bg.

Kolacja:                      Sałatka z orientalnymi warzywami/soczewica/kiełki mung 

 

- Menu może ulec zmianie w przypadku braku dostępności świeżych produktów

*Korzystanie z Cateringu Dietetyczne jest równoznaczne z akceptacją regulaminu dostępnego na stronie WWW.freshcatering.com.plw zakładce regulamin

 

 

 

 


Dietetyczny Catering w Twoim mieście

Zobacz obszar

Naszego działania